واردات دستگاه ترانس پیچ خودکار ترانسفورماتور

شرکت بازرگانی صارش با سالها تجربه درخشان در امر واردات کالا، براساس نیاز مشتریان محترم دستگاه ترانس پیچ خودکار ترانسفورماتور را از معتبرترین شرکت سازنده دستگاههای ترانس پیچ در کشور انگلستان وارد نموده و در کوتاهترین زمان ممکن در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد.

برای پیچیدن ترانس  نیاز به نیروهایی است که یا تخصص کافی برای محاسبات پیچیده برای پیدا کردن دورهای اولیه و ثانویه ترانس و ضخامت سیمهای آن را ندارند و یا در صورت داشتن تخصص و مهارت ، امکان خطا برای آنها بیشتر بوده و زمانبر هم میباشد. البته نرم افزارهای کامپیوتری خاصی برای محاسبات مربوط به ترانس وجود دارند که با توجه به شرایط کارگاهی محیط هایی که نیاز به پیچیدن ترانس دارند، دسترسی به کامپیوتر اندکی مشکل است. و برای حل این مشکل دستگاهی طراحی شده است. که در عین حال که قادر به پیچیدن ترانس است، محاسبات پیچیده مربوط به ترانس را هم انجام میدهد.

در نرم افزار دستگاه نیز امکاناتی به شرح زیر برای رابط کاربری مناسب در نظر گرفته شده است. پس از روشن شدن دستگاه کاربر میتواند مد محاسبات را انتخاب نماید که با انتخاب آن ولتاژ اولیه مورد نظر از کاربر خواسته میشود، با وارد نمودن ولتاژ اولیه و تایید آن ولتاژ و جریان ثانویه از کاربر خواسته میشود که بعد وارد نمودن و تایید آنها از کاربر سوال میشود که آیا قصد شروع انجام محاسبات را دارد و یا ولتاژ و جریان ثانویه دیگری را میخواهد وارد نماید. پس از ورود تمام اطلاعات مورد نظر و تایید نهایی آن محاسبات مربوط به تعداد دورها و ضخامت سیمها انجام شده و بروی نمایشگر نشان داده میشود.

software

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ” واردات دستگاه ترانس پیچ خودکار ترانسفورماتور ” با ما تــماس حاصل فرمایید .

برای اطلاع از شماره های تلفن تماس ، فکس ، ایمیل و دیگر اطلاعات تماس به این صفحه مراجعه نمایید .