ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch , نصب , خرید و راه اندازی ماشین آلات مونتاژ SMD

ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch , نصب , خرید و راه اندازی ماشین آلات مونتاژ SMD 

ارائه خدمات در زمینه نصب , فروش و راه اندازی و خدمات پس از فروش ماشین آلات مونتاژ SMD توسط بازرگانی صارش در سریعترین زمان ممکن توسط کاشناسان زبده و آموزش دیده بازرگانی صارش برای کلیه کارخانجات تولیدی صنایع الکترونیک انجام می گردد.

شرکت Beijing Torch یکی از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات مونتاژ Pick and Palce در چین می باشد , کیفیت و کارایی سیستم های تولیدی این شرکت با همکاری یک شرکت معروف آلمانی صورت می گیرد. خطوط تولید این شرکت هم اکنون در شرکت های عظیمی همانند Sony , Foxconn , Samsung ,LG و … در حال کار است و این مهم نشان از کارایی بالا سیستم های تولیدی این شرکت می باشد. بازرگانی صارش بعنوان اولین و تنها وارد کننده ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch , آمادگی فروش و پشتیبانی و همچنین تامین مواد اولیه مورد نیاز خطوط مونتاژ SMD این شرکت در ایران و امارات است. در صورتی که بدنبال خرید یک خط تولید اتوماتیک SMD برای کارخانه خود می باشید ما ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch را پیشنهاد میکنیم چرا که نه تنها قیمت و هزینه های ماشین الات این شرکت از رقبایی اروپایی و کره ای این شرکت کمتر است بلکه به جرات می توان گفت کیفیتی برابر و بلکه بهتر از نمونه های دیگر شرکت ها دارد. واردات و فروش محصولات شرکت Beijing Torch منحصرا توسط بازرگانی صارش . هرگونه سوال درباره ماشین آلات مونتاژ SMD و یا درباره شرکت Beijing Torch را با بازرگانی صارش در میان بگذارید .

ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch

برای راه اندازی یک خط تولید اتوماتیک SMD شما حداقل نیاز به سه دستگاه مختلف خواهید داشت:

  1. دستگاه چاپ خمیر قلع یا Solder Paste Printer
  2. دستگاه مونتاژ قطعات SMD یا  Peak and Palce Machine
  3. دستگاه پری هیت یا Oven Flow Preheat

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch به وب سایت این شرکت مراجعه فرمایید:

Beijing Torch website

در این بخش محصولات شرکت Beijing Torch SMT Co., Ltd. معرفی می گردد

محصولات شرکت Beijing Torch SMT Co., Ltd

ماشین آلات مونتاژ SMD شرکت Beijing Torch

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه نصب , راه اندازی و خرید خطوط ماشین آلات مونتاژ SMD می توانید با واحد خرید خارجی بازرگانی صارش تماس حاصل فرمایید.